staaan,

Hejsan hoppsan ännu en dag!

idag har jag inte gjort så jättemycket faktist.
vaknade upp ca halv 11 för att mamma kom in i rummet och sa att klockan var sent.
tyvärr var jag inne mitt i en underbar törnrosa sömn som dock blev krossad.
iallafall efter det så gick jag och åt och sedan ringde jennie och frågade om jag ville följa henne till stan.
hade inget bättre för mig så jag for dit med henne iallafall. inte nog med det idag hittade jag 100 kr i min låda,snacka om att jag blev glad för jag trodde att jag bara hade 7 kr kvar men nejnej inte nu längre.
så jag köpte lite saker på stan,inte så viktiga saker men bara för att köpa haha =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0