sommarnatt,

toodiilooo på er alla !
tänkte skriva igår men efter att ha haft det fullt upp en hel kväll med en stor diskution måsta jag säga att jag var inte så pepp på skriva. Gick och la mig kl 5 igår och jag kan inte påstå att det var det bästa jag gjort för jag är ganska trött nu.
men det gjorde inte så mycket vaknade ändå kl 12 och det är nog bara jag lägger mig lite tidigare idag istället.
utöver det har jag varit på stan idag med diana och kollat runt lite,dock regnade det påvägen dit så jag blev genom blöt men det torkade ju såklart efter ett tag. hittade faktist en hel del saker jag vill ha men eftersom jag inte fått mina pengar än kan jag inte köpa någonting.. sen vad som händer ikväll det får vi se,skulle igentligen vara med diana men efter ändrade planer igår så blir det inte. ska nog dra upp till mb och vara med några där istället.

Då jag lika gärna är på g så ska jag ta och berätta att jag far bort till min kära broder imorrgon till lunch.
ska vara där och ha kul med mina brorsbarn emma och sanna och roa dom fram till måndag.
så då kommer jag inte att skriva på ett tag på bloggen, men då jag kommer hem ska jag ta och skriva ner allt som hänt under halva veckan jag är borta.

nae  nu ska jag ta och gå ner och göra mig lite man och sedan dra mig dit bort.
vi hörs på måndag igen tills dess ha det bra pusspuss ! ♥


Kommentarer
Postat av: Liiinda ;)

Tjena bruden! Måste bara säga att blogggen är sjukt fiiin!Längtar efter dej!!!

Puss<3

2008-07-17 @ 13:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0