sommar,

Jaah detta är min första dag på sommarlovet kan man säga =)
har jobbat hela veckan och igår var min sista dag på jobbet.
Känns skönt som bara den att inte behöva jobba mer utan att bara ha sommarlov nu och göra det jag vill när jag vill.
Har väll inte precis varit det finaste vädret måste jag säga men det har funkat iallafall,mina vänner har gjort dagarna roligare ! På måndag får jag mina pengar faan vad jag längtr då ska jag shoppa allt som faller mig in :)
har en massa saker jag vill ha så då ska jag köpa lite smått och gott. förövrigt så ska vi till ikea på måndag längtar fasen för det var länge sedan jag var där (förra sommaren) älskar allt kolla på saker och sen kanske jag ska köpa nått till mitt rum =)


                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0