sex and the city,

Hejsan Svejsan ! =)

Har inte skrivit nått om hur mina dagar har varit på senaste tiden.
men nu ska jag iallafall ta och berätta hur min onsdag var den här veckan.
Har ju jobbat hela veckan och så tänkte linda,rebecca,jennifer och jag att vi skulle ta och unna oss nått kul med bio.
Vi valde att se sex and the city,den var faktist sjukt bra om jag ska vara helt ärlig.
Min kväll blev faktist rätt bra då,jag fick umgås med gamla klasskompisar och det var hyffsat varmt och soligt ute !
jag säger bara såhära se sex and the city,det är ett råd jag ger er ! ni kommer inte ångra er den var sjukt rolig att se =)
då den kommer ut ska jag iallafall se den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0