i djungelbokens värld

Hej Hej Bloggen !

Ny dag nya händelser och nya äventyr.
Idag tog familjen en sväng till lycksele och var dära på djurparken.
Jag vet inte hur länge sedan jag var där sist,men det var länge sedan iallafall.
det är väll som det gammla vanliga man går runt där kollar på olika djur inte så mycket som händer igentligen.
Såg faktist några griskultingar jag blev störtförälskade i,de var så grymt söta och de grymtade precis som min hund som låg och sov på en barkering bak i bilen.naae,ifall man inte blivit kär vid första ögonkastet så blev jag det då ville bara ta hem de små grisarna. efter besöket på djurparken for vi och hälsade på några bekanta till mamma.
om det var kul kan jag väll inte påstå att det var jag och lillebror var ganska uttråkade till och med var våran hund det och då är det illa. tyvärr stannade vi där rätt länge men visst de bor ändå så långt bort att det gjorde inte så mycket för det är grymt skönt att vara hemma nu. påväg hem svände vi in på dollar med och handlade lite saker, det var tänkt att jag skulle köpa mer än vad som var tänkt men sen berättade mamma att jag var tvungen betala det själv och då var det inte lika kul längre. hade tänkt köpa lite saker till mitt rum som jag håller på göra om vill ha en buddah,men hittade tyvärr inte det där så det blev att köpa ett par bruna trosor för 40kr istället. ser nästan ut som några gula jag köpte och la ut på bloggen men för ett bra tag sedan nu.

iallafall nu har jag äntligen fått mina pengar så det blir att toookshoppa imorrn.
ska upp tidigt sen ska jag fara på stan med diana,hon fick med pengar så det blir att shoppa för våran del,YEEEES.
jag som längtat så länge och äntligen är de mina. efter staan blir det en tur hem och äta snabbduscha sen dra mig iväg till oskar och vara där hela dagen med han.

men nu ska jag nog ta och dra mig från datorn och hitta på någonting annat.
ska nog städa rummet lite ser ut som ett bombnedslag och det är förjävligt ut,men sånt kanske man inte ska ta och berätta haha. nåväl nu ska jag ta och dra mig skriver förmodligen mer imorrgon PUSS PUSS ! ♥

    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0