från sol till regn,

Hejsan hoppsan bloggen !
idag har varit en riktigt lat dag måste jag säga.
vaknade första gången kl halv 11 för att mamma tyckte det var sent så jag borde stiga upp.
steg upp och åt frukost sedan gick jag upp och la mig i min säg och kollade på tv barnprogram med min lillebror.
vi såg noaks ö,det programmet såg jag alltid på då jag var liten älskade verkligen det och jag måste säga att jag älskar det fortfarande haha. Det måste ha varit för att jag var trött men den lilla figuren på tvn som heter sacha jag kunde inte sluta skratta åt han. han var så fruktansvärt söt,en liten rysk råtta som just hade hittat en liten elefantunge.
Kunde verkligen inte sluta skratta då han skulle berätta för noak att han tappat bort elefanten.
"oiski boiski, hur kan man tabba bort en elefant ? " sedan ropade han på elefantungen "kom nu lilla elefant kom fram nu din lilla sputnick" hahaha naae fyyfaan det var bara så roligt =)
iallafall efter det så la jag mig och sov ännu en gång och denna gången vaknade jag inte förrän kl var 2.
sen nu sitter jag här och bara skriver på min blogg.har inte hänt så mycket idag faktist gick till coop med mamma (biologiska) och hunden vi skulle köpa glass. Måste medge att min morsa verkligen är lat,hon är latare än mig och då då är det illa. hon tyckte att det var så långt till coop och det är det verkligen inte så hon sa till mig " du yaoska påvägen hem så tar vi en taxi" haha snacka om att jag skrattade,sedan sa jag att någon dag ska jag gå broarna runt med mamma och ta våran promenad jag och diana alltid gick förr,den tar ca 2 timmar att gå. då sa hon bara att jag var tokig och att hon behöver inte sånt skit hahaha älskar min mamma hon är så sär ! ♥
nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra vi får se,men först och främst ska jag då iallafall hopp in i duschen.
skriver kanske sen ikväll vi får se puss puss !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0