från en vecka till en annan,

Hejsan hoppsan ännu en dag !
måste faktist säga att denna dag varit jättefin,det är SOOOOL =)
idag har jag inte gjort så mycket faktist,bara varit hemma och så men jag funderar på att gå ut snart.
måste ändå ut och gå med hunden snart eftersom att pappa är trött och orkar inte.

tänk det har redan gått en vecka sedan slutade jobba.
då jag tänker efter lite så måste jag faktist erkänna att jag saknar det.
då hade man då iallafall nått man måste vakna till och någonting man måste göra dag in som dag ut.
nog för att då man var där just för stunden tyckte man att det var pest och pina men när jag tänker efter så gjorde man inte så mycket.och att dagarna ändå gick lite fortare var ju tack vare mina arbetspolare =)
haha saknar er,era små knasbollar =)


 

en bild på några ankor vi såg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0