ett djupt andetag,

igår var en rätt lugn kväll för mig.
vi fick främmande ett tag och så,åt middag och lite fika.
efter det så for jag ut och var med richard,jesper,elias och emelie,vi gjorde inte så jättemycket vi for och hyrde film på hemmakväll. haha nu minns jag inte precis vad filmen hette eftersom jag smsa mer än vad jag såg på filmen.
det var en skräckis men sen om den var läskig det vet jag väll inget om. vissa stunder var den läskig och vissa inte men den dög väll =)
då jag kom hem så hade jag inte så mycket heller att göra,satt mig vid datorn ett tag fortsatte smsa.
efter ett tag så bestämmde jag mig för att se filmen jag själv hyrde dreamgirls,den var rätt bra fktist.
inte den bästa jag sett men den var faktist ganska så bra. tände lampan jag köpt på ikea och tände mina små ljuslyktor i rummet så det blev lite levande ljus med. det var nog det mysigaste och avkopplande jag varit med om på länge.
kännde mig verkligen hemma då,låg i min säng åt choklad såg film och smsa bättre kunde det inte bli för min del.
sen vid 3 tiden någonting så blev jag lite trött och bestämmde mig för att ta och lägga mig på riktigt och då somnade jag.



borta bra men hemma bäst,
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0