en tur på stan,

Jaah detta är mitt andra inlägg idag,måste ju ta och skriva lite oftare.
har varit så dålig på att uppdatera,har tänkt på det länge men det blir aldrig av på ett konstigt sett.
nåja,idag for jag ett tvärt ner till stan för att köpa underkläder denna gång,är i stort behov av nya bhar mina börjar ha gått sina dagar. Klockan var väll där någongång vid 2 tiden då jag for till stan för att möta oskar,han skulle gå med mig på stan. Dock mådde inte älsklingen så bra just idag (inte så konstigt) men iallafall,så det gick inte så länge tills jag bad han fara hem och vila upp sig tills imorrn. så det blev väll i slutändan mest att gå själv på stan och hitta underkläder.
hittade iallafall några och en till kofta som jag köpte tidigare fast denna gång en kaffe/guld brun.

längtar faktist tills imorgon,för då ska jag och oskar fara ut och äta sedan ska vi fara på bio.
jaah konstigt nog så ja vi ska fara och se mamma mia,den verkar bra iallafall och fick höra av malin idag att någon av hennes vänner hade farit på bio och sett den och tyckt att den var bra.så jag hoppas verkligen hon har rätt,för jag har ju lite förhoppningar om att den filmen ska vara bra.

jaah vad mer har hänt ?
igår var jag med min älskade men sära diana,det vär väll rätt roligt måste jag ta och säga.
nog var vi väll lite väl feta,men det var riktigt gott och mysigt var det med.
innan jag for och mötte henne så for jag en sväng förbi henne och hämtade lite kläder och några par jordgubbar hon hade i påstlådan. sedan for vi hem till mig och hämtade min honungsmelon jag hade köpt några timmar innan.
hittade även några persikor jag ville ha och sedan poppade jag två popcornpåsar. efter det tog vi en filt och begav oss ner till en brygga nära älven där vi satt oss och åt våra gosaker.det var riktigt avkopplande och mysigt sitta vid en brygga på älven och se solen bara vara lite smått nere på himmlen.
nu ska jag iallafall ta och sluta och snart börja dra mig till sängs så jag inte är så trött imorgon då jag ska ha min lilla dag med oskar,längtar som tuusan till jag får se han. Puss Puss ! ♥

 

Kommentarer
Postat av: daj

HAHAHAHAH fan så tjockaaa;)

älskar digggg sötnos, du e bäst;D

2008-08-01 @ 17:48:17
Postat av: Anders

Hej Yaoska



Sitter med Emma och vi har hittat dig på apberget.



Ha´re

2008-08-09 @ 19:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0