en lång väg,

Hejsan hoppsan =)
idag var jag som sagt i piteå och badade med familjen och några vänner till familjen.
om det var kul det kan jag väll inte påstå att det var,jag blev less efter 2 timmar.
vet inte men jag har växt ifrån det dära "lekande" och det är inget för mig längre,men visst ett tag varade det iallafall =)
påvägen hem for vi förbi jävresfiske.vi skulle bara kolla lite dära fika och så,rätt mysigt måste jag säga att det var.
nu har mina föräldrar och familjens vänner bestämmt att vi ska hyra en stuga där senare i sommar och sova över några dagar. vet inte hur det blir med den saken,det låter kul men vi får se. tog lite bilder där med som jag ska lägga ut =)
förövrigt är det väll bäst att jag börjar dra mig till kos och får min första riktiga tupplur på hela sommarlovet.
förövrigt så längtar jag jättemycket tills imorrn,så jag ska ta och lägga mig så att dagen går fortare.
sov sött nu för det ska jag iallafall göra nu natti natti skriver mer imorrn ! =) ♥

  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0