borta bra men hemma bäst,

Hejsan Hoppsan !
borta bra men hemma bäst,ääääntliiigen är jag hemma =)
visst har jag haft det roligt och så, men efter nästan en vecka mitt ute i ingenstans är det skönt att vara tillbaka till mitt place.jag har haft det rätt trevligt som sagt vi har hittat på en massa saker.de dagar jag varit borta har vi badat fiskat,solat,varit ute och bara varit med emma och sanna. igår var nog faktist den roligaste dagen jag varit med på ganska länge,har inte skrattat så mycket på väldigt väldigt länge. att så lite kan göra en människa så pass glad är helt otroligt. tyvärr har jag blivit väckt varje morgon mellan 9 halv 10 tiden vilket inte uppskattades för min del eftersom jag är  van att gå upp 11-12 men men. igår så väckte mange oss och vi fick gå upp och äta frukost sedan var det bara att ge sig av till fällfors,brorsan skulle köra sin skoter på vattnet.vi for till fällfors där deras mamma bor för där skulle vi möta de två andra bröderna jag har. vi fikade först sen var det bara att gå ner till älven för att se stordådet,mange har inte pratat om någonting annat än händelsen och inte före heller hahha men jag måste säga att jag är ändå glad för hans skull att det lyckades som han ville,nog för att jag och emma hoppades mer på att han skulle sänka den men.det går fruktansvärt fort har man inte kameran berädd är det bara att drömma om att man hinner ta en bild för det går så fruktansvärt fort....
fick inte bara se bröderna fick till och med träffa alla brorsbarnen,vissa har jag inte sett sedan dem var 3-4 eller 2 år tillbaka det var skönt att få träffa alla.det känns gammalt att säga att jag är faster,men jag trivs med att vara det =)
efter det så blev vi bjudna på middag hos maddes bror. vi åt thailänsk mat det var gott men lite starkt, sedan fikade vi och senare mot kvällen körde femkamp,de vuxna mot barnen.fast om det verkligen blev femkamp vet jag väll inget om haha det blev typ snarare tvåkamp.jaah som sagt jag har nog inte skrattat så mycket på länge jag låg ner på marken och bara skrattade,fast det gjorde de flesta. först körde vi  idioten,sedan körde vi längd hopp (själv vann man då ;) ) sedan körde vi fotboll tyvärr så förlorade vi för att de vuxna fuskade.men kul hade vi och det är verkligen ett minne jag inte kommer glömma. självklart tog jag en massa bilder oxå,så jag tänker lägga in några stycken. jaah det var lite om vad jag gjort nästan hela denna vecka,och några saker kommer jag minnas länge. förövrigt ska jag gå och duscha nu sen så ska jag cykla upp till mb ikväll för att vara med oskar. har saknat han ganska så mycket medans jag varit borta,så det är bäst jag skyndar mig lite nu.skriver mer imorgon , Puss Puss ! ♥

            

Det var bara några av alla de bilder jag tog,fiina eller hur =) ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0