vann IGEN !

idag så har jag spelat match,gick jätte jätte bra :}
första halv lek så ledde vi med 3-0 mot hammarängen ibk.
en väldigt spännande match,"en" i det andra laget sprang raakt på en av våra spelare och skulle få utvisning i 2 min, dock fick hon lite väl mycket utbrott och skrek håll käften till sanna i vårat lag som hon nyss knuffat omkull.
domaren blåste av och sa att hon skulle behärska sig. då gick hon ut ur planen domaren sade till henne kom tillbaka, men hon vägrade och domaren blåste igen 2 min för utvisning och 10 min för att hon kaxade med domaren. hon vägrade gå tillbaka ännu en gång och domaren blåste igen och satte ännu ett straff, dom skulle ha utan anledning skulle dem ta ut ännu en till av deras spelare i deras lag som skulle utvisas för att hon inte lyssnade. till slut blev domaren less och det blev matchstraff (hon fick inte spela den matchen nå mer).
vi i vårat lag började klappa händerna och skratta för hela situationen var bara så löjligt.
stackars hammarängen ibk som förlorade IGEN med 0-6 istället för 10-3 som förra gången.
det betyder att vårat lag står nu 1a och vinner vi nästa match vinner vi serien och kommer oss vidare till norrlands där vi spelar mot dom bästa lagen hahah ;)
en spännande match med många vändningar,hoppas jag ser sådant ännu en gång !




Tack tack för en bra match idag tjejer, nu tar vi och vinner hela skiten ;) !!
Kommentarer
Postat av: didddddii

åååh;) på den tiden spelade jag ju faktikst också, sen när den där bilden togs (L)

2008-02-24 @ 15:16:30
URL: http://dddl.blogg.se
Postat av: sofiaaaaaa

shit nu vinner vi allt kom igen:D

2008-02-24 @ 17:36:23
URL: http://sofiapettersons.blogg.se
Postat av: jooosss

Jaa! peppa för norrlands :D

2008-02-24 @ 17:47:04
URL: http://joossefina.blogg.se
Postat av: Agnes

Ahh . shit va ja saknar innebandyn !!,(L)

2008-02-27 @ 17:04:56
URL: http://agnessehlstedts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0