niceigt värre ! :D

Idag firade jag älsklingens födelsedag,nog för att han fyllde år i torsdags med då hade jag träning :( 
iallafall så var jag hos han hela kvällen idag/igår med mathilda,emelie och linus.Rätt kul faktiskt vi såg film hade godiskrig och snöbollskrig nere vid älven hahahah :P dock hade jag inte kläder för att vara ute så just nu är jag ganska blöt och väldigt kall :S tidigare på dan for jag på stan för att köpte en present till min bejjb.Den var ganska dyr tycker jag men det vare nästan värt mödan,för jag hittade inget annat :] hittade även en skjorta till mig själv och ett par örhängen :D + att jag fick min månadspeng idag och nu är den redan slut tack vare presenter och mitt behov av klädköp.Men det var värt alla pengar,nu är jag nöjd ! :)




HAHHAHA även ett stort tack till jossan som gjorde mitt hår till en kalufs kvällen innan,tur att du kallade mig för skatbo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0