Glad,Gladare;GLADAST

veckan har gått så fort hänger ju inte med, tänk det är redan torsdag idag vars har veckan tagit vägen ? 
men och andra sidan gör det inte så mycket för imorrn,efter skolan imorrn har vi faktist LOOOV ! :D 
iallafall lite ointressans just nu för nu ska jag ta och berätta min tokiga torsdag.
Det började med att man som vanligt gick till skolan,var där ha tråkigt och sen fara hem.
Jag hade omprov i matte hoppas verkligen det gick bra för förra gången var bra det sista det var,fick dock bara 7 poäng och 17 var g :] HAHAHA !! men och andra sidan lyckan är inte alltid med en och det är ju klart tränar man 10 min dagen innan lär man inte förvänta sig så speciellt mycket dagen efter (A) jag är smart :D 
jaah men nu vidare till då jag slutade skolan,då for jag hem åt pyttepanna var såå sugen igår att jag var tvungen att säga till mina föräldrar att jag ville ha det idag och då fick jag det.
efter maten for jag till stan,skulle förbi ungdoms ett tvärt.men det kunde bli det sista jag gjorde i mitt liv.
hoppade av med diana vid ett trafikljus,eftersom vi var så nära e4:an så tänkte vi att det går fortare såhära.
så kollade jag mig omkring för att se om vi kunde gå över dirr och det kunde vi,TRODDE jag ?
såg inte bilen som kom med full fart mot mig tills jag vände mig om och såg att han kanske bara var 2-3 m från mig så hörde jag bromsljud och började springa.det var tur att diana inte heller blev påkörd för att hon sprang efter mig och såg inte heller den blåa bilen som kom farande mot oss.tillslut såg jag diana på andra sidan och skrek VAD FAN GÖRU UNGE ? då började jag skratta och kollade på pappa som såg hela händelsen i bilen.
fick dock inte den gladaste minen tillbax,han såg väldigt sur ut så jag skyndade mig därifrån fort som faan (A)

haha lite tokigt men ibland måste man leka med livet,annars finns det inget att leva för ! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0