galen dag

Jag vet att våran klass är sjuka och galna men jag älskar dom ändå !
Idag var våra kläder lite speciella gämfört med vanligt, vi gick i pyjamas (A)
hahaha ganska sjukt men man måste verkligen skapa minnen och någongång måste man få vara småtokig med ;) Men det är ju det som gör våran klass 9c till så speciell.Det är inte bara jag som gör lite konstiga saker även sandra kan sina speciella kunskaper med magen hahah.Jag vet inte hur jag ska kunna klara av att splittras från dem då vi gått ut nian,vi har gjort så mycket kul tsm har tillbringat nästan 24 timmar varje dag i 3 år med er och ni har alltid fått mig att skratta och alltid gjort mig glad..Våra sjuka saker skapar galet mycket minnen och dom kommer aldrig suddas ut !! vi har alltid hållit ihop och aldrig haft vissa "gäng" vi är alla ett stort gäng.Hoppas verkligen våran kväll i byste med grillning,bada,tälta blir av skulle vara sååå kul eller att vi får ihop pengar till göteborg,Ni kommer alltid vara den BÄSTA klassen jag någonsin haft ! :) <3

image4


Tack för alla minnerna med er klassen,Det sa skapas MEEER på det lilla vi har kvar ! :D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0