En Lördag

Heeelg..sköööönt,som sakt det är lördag idag.
min lördag började väll som dom flesta lördagar brukar göra,att jag vaknar.
dock vaknade jag denna lördag av att min kille ringde mig kl 9 och ville att jag skulle fara till han, buums!
jaa lovade han sen dagen innan att vara med han så det vara bara att pallra sig upp ur sängen,tragist :(
det var ovanligt mycket sol ute, men skönt iallafall det var inte så kallt heller :)
då jag kom fram var kl ca halv 11 (inte seg) men det är långt till han tar ca 30 min.
Då jag ringde på så öppnade hans lillebrorsa sa hej och blev lite generad i ansiktet.
då jag gick in i köket stötte jag på en chock,elias hade inte klätt sig utan gick omkring i badrock,något väldigt fuuult!
hahah han hade nyss duschat så han orkade inte klä på sig (enligt han) meen till slut tog han då på sig ett par brallor sen om dom var fina var en annan femma (A),min nakenfiis ! <3

Jaah efter min dag med älsklingen kom jag hem, där möttes jag av min gulleplutt oliver (brorsbarn)
han var lite blyg till en början vilket inte är ovanligt, men seeen började käften gå konstant på han som inte heller är ovanligt det går dock i släckten,kolla bara på mig :] 
tyvärr blir jag bara såå mamma aktig av mig då jag leker med småbarn men det tyckte oliver bara var kul,så jag lekte med han några timmar tills dom for hem.
efter det har jag inte gjort så mycket,varit hemma ett par timmar tills jag fick så tråkigt att jag for och var ett tag hos våran granne.
Jaaahh har inte så mycket mer att berätta,så såg  min dag ut ! :)

äälsklingen   och oliver  
 

PIIST! 
En månad med dig nu älsklingen och fler ska det bli,lämna mig aldrig älskar dig så otroligt mycket ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0