det bästa jag vet

Jag vet att jag inte är den bästa,jag vet att jag säger dumma saker då jag blir arg,saker som jag inte menar,jag vet att jag har gjort dig besviken många gånger och jag vet att jag inte alltid behandlat dig rättvist,att jag har svårt för att visa känslor och kan vara iskall av mig ibland.men jag hoppas att du ändå vet att jag älskar dig farmor !
du har alltid funnits där för mig då ingen annan har det,du har alltid lyssnat på mig då jag har att berätta saker,du har alltid stöttat mig och alltid trott på mig.du har alltid sagt " Yaoska det ordnar sig var stark du klarar av det " jag har trott på dina ord i många år nu, men jumer man misslyckas destumer börjar jag tveka.du har sagt att jag är den bästa du vet att du inte skulle kunna klara dig utan mig,jag har kommit på att utan dig skulle jag knappt klara mig själv.du har varit min bästa vän sedan jag var liten och jag har alltid kunnat litat på dig.som blommor behöver vatten kommer jag alltid behöva dig i alla lägen..Tills döden skiljer oss åt kommer du alltid vara den jag ser upp till,du kommer alltid vara min bästa vän  !


                         


Om du dör farmor,då tänker jag fortsätta leva för dig.
den ängel som skyddar mig med hela sitt hjärta är du farmor
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0