alla hjärtans dag ! <3

Jaa som sakt idag äre alla hjärtans dag,inte så speciellt men ändå sött om man får nått av någon..
dagen började väll rätt bra men vi hade prov kanske inte det roligaste + att det inte gick så bra så jag lär få göra om det igen för jag kunde verkligen INGENTING :(
sedan var dagen slut och jag duschade gjorde mig klar och for till min älskling..
där fick jag en stor varm kram,och en puss :]
det finns inget bättre än att vara med han och skratta med han,He make me happy ! <3
vi låg och myste lyssnade på musik hahaha och pratade lite mellan himmel och jord.
nåå jaaa,kanske ska berätta att jag faktist fick en sak av honom.
faast han är inte så bra  på gömma saker såå jag visste redan vad jag skulle få iallafall en sak..
fick en jättefin röd ros av han och sen fick jag är hjärta med choklad i,RÅÅÅ GOTT,men dock snart slut :( dom var såå goda kunde inte låta bli att äta hahaha :]
men det är ju klart, inte har jag glömt bort min älskling inte,men eftersom att han är så nyfiken får man lura han lite så han inte ska få veta saker (A)
han fick iallafall ett kort där det var en gubbe med massa pussmunnar på och så stod det galen i dig.sen fick han en ask med chokladhjärtan :] haha mycket choklad det blev hära (A) men det är tanken som räknas :) och det är det viktigaste !! 


 
30 min kvar och denna 14de februari är slut,då äre bara vänta tills nästa år då det är alla hjärtans dag igen :]
tack för en bra dag,och ett stort tack till min Elias <3


Natti natti,nu ska jag lägga mig och sovaa !!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0