inte,igeeeeen!

jaah nu sitter jag hos min kille och skriver lite.tyvärr är han inte så social han ligger och sover..
men men sånt får man väll leva med ska snart väcka liv i han efter jag skrivit några spalter.
nu äre såhära att min dator har total kolapsat.den vägrar att göra nått.kan inte skriva nått kan inte gå in på internet kan inte se på bilder eller lyssna på musik så man kan som säga att jag är helt utan dator!
därför tänker jag berätta att jag kanske inte kommer skriva så mycket på bloggen tills vidare eller vara inne vid datorn,förutom då jag är här då.för övrigt så har ju skolan som sagt börjar.går bf(barn och fritid) på balderskolan.det är väll sisådära ska inte klaga,även klassen är rätt ok vi behöver bara lära känna varandra lite mer så ska ni se att allt blir bra =) men nu ska jag ta och väcka liv i min sovande kille.
jag skriver då jag kommit mig in på min datorn och den börjar funka tills vidare så puss på er och sköt om er ! =) ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0