Godmorgon ,

Hejsan Bloggen !

vaknade för någon timma sen,det konstiga var att jag vaknade självmant och kände mig hyffsat pigg.
fast det dära försvinner ju ganska så fort tyvärr om man heter yaoska,för nu skulle jag kunna ta en lite tuppelur igen utan några problem om att oroa mig att jag inte skulle somna.jaa nu äntligen är ju jag vaken nu är det bara att ringa oskar och få upp han ur sängen,han älskar verkligen att sova och ifall man väcker han för tidigt då får man en liten sne kille resten av kvällen.idag är det min sista dag jag kan vara med han innan båda försvinner,det låter som värsta skandalen och det känns ju lite konstigt att säga sista dagen men så är det.fast då blir det ju ännu roligare då jag kommer hem för då väntar världens största kram såklart. idag ska jag fara ett tvärt på stan med han,ska köpa hårfärg.
oskar vill att jag ska färga det svart men,njaae känner mig inte så sugen på svart själv.det får bli samma färg som jag har nu fast kanske lite ljusare eller lite mörkare. sista jag skulle färga håret så,så blev det inte riktigt som jag ville.hade tänkt mig att det skulle bli mörkbunt men tyvärr blev det kolsvart så jag hoppas att det går bättre denna gång.det ända som kan hända det är väll att jag får en glad kille som fick sin önskan uppfylld att mitt hår skulle bli svart.
fast det skulle inte göra så mycket heller håret växer ju ut också sen är det ju bara färga om det igen ifall jag skulle bli missnöjd. vad ska jag mer göra idag ? joo förutom stan så ska jag väll vara med oskar hela kvällen.eftersom ingen av oss är speciellt bra på att planera så tar vi gärna dagarna som de kommer så vad vi gör ikväll det är fortfarande en olöst gåta.men nu ska jag då ta och ringa och väcka min lilla sjusovare.skriver mer senare tjingeling ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0