busse hem,

Hejsan Hoppsan !
 
äntligen hemma,kan inte fatta att det känns så skönt.
kom hem igår vid 5 tiden någon gång. hann inte göra så mycket jag packade mest bara upp sen hoppade jag in i duschen för att sedan fara till oskar som jag inte sett på nästan en vecka.
igår hade vi varit tillsammans en månad,visst det är inte så mycket men man blir ändå glad och det har gått så fort.
då jag gick in i hans hus hann jag inte ta av mig utterkläderna innan han kom och höll om mig. har saknat han så mycket att det inte varit sant så vi stod bara där i hans hall flera minuter och bara höll om varandra. vi var hemma hos han ett tag sedanfor vi till hans mormor och morfar och vär där nästan två timmar. de är jättesöt gillar verkligen dem,man känner sig så välkommen. hans mormor blev jätteglad då hon såg jag och oskar kom,så fick vi var sin kram av hans mormor och morfar,hehe.  vi fikade lite med te och mackor så småpratade vi ju såklart.efter att vi varit där en stund så for vi hem tillbaka till oskar igen så överaskade han mig och kom med en bukett. han hade igentligen tänkt köpa en ros sa han men de var slut så jag fick en annan fin bukett istället som nu står på mitt rum. så år vi lite glass med jordgubbar som hans mamma hade gjort åt oss. men som sagt allt det roliga har ju sitt slut så senare mot kvällen var det bara att fara hem igen,tyvärr. saknar min oskar redan fast nu är det inte så länge kvar innan jag får se han för jag ska vara med han idag igen.tyvärr så har han snaggat sig,vilket inte gjorde mig så glad för jag älskade han hår som det var men som tur är så växer det ju ut igen.förövrigt har jag varit hos tandläkaren idag lite för tidigt,klockan 9 men det tog bara 10 min sen fick jag fara hem och yeees vad tror ni jag gjorde då? haha joo jag la mig och sov igen till klockan halv 1. som tur var så hade jag fina tänder och inga hål sa min tandläkare,så nu är det ett och ett halv år kvar innan jag ska dit igen. naae nu ska jag a och dra mig från datorn och städa lite i mitt rum,skriver kanske lite ikväll. PUSS PUSS ! 

  DÅ     NU
                           
Kommentarer
Postat av: Isabelle

Neej så kul att höra :]! Din är också bra!

Föresten,vad ska du gå för linje?

2008-08-15 @ 19:22:51
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0