Tack,Pappa ! <3

Tack, Pappa!
Du fanns där igår då jag verkligen behövde dig,du lyssnade och förstod mig till 100 av allt jag försökte förklara och berätta för dig. Du är min pappa och det är det ända som betyder nått för mig,utan dig skulle jag inte klara mig igenom de dagar jag går. En dag ska jag göra dig stolt pappa, en dag ska jag visa dig att jag är allt du någonsin önskat dig. Kanske svårt att visa dig det just nu,men en dag en dag kommer jag göra dig lycklig. göra saken bättre för dig,mig och alla.att veta att jag är stolt över mig själv för att jag försökt göra mitt bästa även om saken kanske inte bli bättre. men om saken inte blir bättre kommer jag ändå vara stolt för att jag vågat istället för att veta att jag har chansen att göra saker och tar den inte bara för feghetens skull. Allt ska bli bra pappa jag lovar dig det, ska göra allt vad som går och försöka hålla smärtan inom mig utan att fälla nån tår bara vara stark för din skull. det har gått för lång tid nu i bara blindhet utan att någon vågat inse och öppna ögonen för vad som igentligen händer bakom den där stängda dörren vi har i vårat hus. dörren som leder oss till omvärlden och friheten. nu vågar jag stå upp för mig själv är inte rädd längre för nu vet jag sanningen och vill inte dölja den längre. Jag har stått ut med detta länge nu men nu är det jag som säger ifrån jag orkar inte mera orkar inte mer löngner och förtvivlan om att ha misslyckats här i världen för att jag inte blev den ni ville att jag skulle vara. saknaden och drömmen om det dära lyckliga kommer jag alltid bära med mig,någon stans inom mig, inne i mitt hjärta ska jag alltid kämpa för din skull men mest för min egen för att göra det jag alltid drömmt om. min dröm jag har är allt jag har det ända jag har att kämpa och sträva efter och i den finns du pappa. Jag vill ha ett lyckligt slut på denna saga nu tänker gå mina egna vägar nu och följa min dröm låt mig inte tveka längre och fälla tårar som inte borde fallas, jag är stark nu och tänker ta mig till toppen. Det kommer bli bra nu pappa tro mig, jag vill inte att du ska älska mig bara för att jag är ditt barn utan för att jag är den jag är. Pappa jag älskar dig ! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0