SJUUUK ...!

nu sitter jag här vid min sega dator och har rätt tråkigt :(
är som sakt sjuk,eller förkyld och känner mig inte alls bra utan snarare ganska dålig.
det är inte precis kul,mår dåligt och känns hela tiden som om jag vill spy och jag känner mig yr hela tiden.
har inte varit så bra på skriva heller eftersom min "kära,älskade" dator inte vill fungera som den ska.
sen måste jag väll själv säga att jag inte varit så peppad på skriva heller :S
som ni ser har jag oxå bytt header och gjort om bloggen lite dock inte klar eftersom haha jag hittar inte alla koder :]
men det fixar sig väll det med :) men nu ska jag väll ta och krya på mig och ta nya tag sen.
mer kommer sen men nu ska jag gå pusspuss :)

Kommentarer
Postat av: h

jättefin design=)

2008-04-16 @ 22:03:37
URL: http://hannaaalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0