nya tag,vägen till förändring

Har varit ett strålande väder idag,riktigt kul faktist känner rent sommarkänslan inom mig .
har varit riktigt stolt över mig själv idag,tog tag i nått som varit ett stort problem i mitt liv och äntligen har jag tagit mod till mig och försökt göra en förändring. Vet inte om det ger så mycket om saken kommer bli värre än vad den är eller om den kommer bli bättre,men nu har jag fått nog jag orkar inte mer kan inte dölja det som finns.
av allt som hänt måste vi inse läget och öppna våra ögon, och jag tänker vara den första som vågar öppna mig för omvärlden. jag skämms som satan för det men jag har inget att dölja längre inte då det är så många som redan vet den nakna sanningen bakom allt som pågått i alla dessa år. som sakt har för första gången idag tagit steget till förändring och det känns bra nu, är glad och jag hoppas att denna gång jag har turen med mig!

annars har jag inte gjort så mycket idag. var ute och gick med vovven ett tag eftersom pappa hade skavsår och ville inte gå ut och gå han ville att de skulle försöka läka igen så han bad mig gå ut och gå med vovven och det är väll klart jag gör det . medans passade jag på att lämna tillbaka mina hyrda filmer från hemmakväll som jag haft ganska så länge nu. trodde räkningen skulle bli större efter att ha haft dem drygt två veckor men det blev bara 130kr vilket jag är väldigt tacksam över eftersom jag får betala dem för egna pengar. påvägen dit träffade jag en liten unge kanske 1 år gammal som var ute och gick med sin mamma. Barnet var skiiit gulligt och stannade då den såg diesel,så jag stannade också tänkte att barnet skulle kunna få klappa diesel om han ville. man märkte att mamman också blev glad eftersom hon började småttprata med mig,och det är alltid kul att se andra människor glada så efter ett tag gick vi vidare. mer än det har jag inte hunnit gjort idag förutom att bara njuta av det härliga vädret,hoppas verkligen det håller i sig vill ha sommar nu. men nu börjar klockan bli lite sent så jag ska väll ta och lägga mig och hoppas på att jag vaknar med lika fint väder imorgon också ! :)

image181
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0