min måndag

är fortfarande lite små kraslig så jag stannade hemma idag,rätt skönt måste jag få erkänna.
har varit mycket på sista tiden så en vilodag hemma var inte dåligt,men förmodligen blir det väll dock skola imorrn.
längtar inte precis men det måste också göra det är ju som sista rycket nu innan sommarlovet att höja sig i några ämnen :)

idag har jag inte gjort så mycket. vaknade kl 7 för att äta frukost och sen ringa för att säga att jag var sjuk.
somnade om efter ett tag och sove till typ 11,då kom pappa hem han hade varit ute och fikat med en kompis.
hade gjort kladdkaka sen igår så jag tänkte att jag ska väll ändå äta en bit ur dem. hade kvar glass och fruktsallad som jag aldrig öppnat så jag tog och åt det med till. tycker det var förbannat gott och det tror jag nog min älskade hund också gjorde eftersom man såg en lite glimmt i ögonen på han att han vill ha :]
efter det ringde jag diana och pratade med henne ett tag,hon var också hemma idag precis som jag.
nu sitter jag bara hära och skriver lite på min blogg,skulle ju som sakt bli bättre på det så jag försöker.
rätt fint väder ute fast det är mycket snö så det gör mig peppad med till att skriva. har utvecklingssamtal senare idag jag undrar just hur det ska gå,gruvar mig faktist lite granna haha (A)
önska mig lycka till för nu ska jag ta och avrunda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0