Yolo

Har egentligen aldrig haft något riktigt smeknamn eftersom alla kallar mig olika.
Men sedan jag flyttade hit har jag fått ett smeknamn.
 
Yolo.
 
Det hela började med att en kompis döpte mig till J.LO på hans telefon men bytte sedan till Yolo för han orkade inte säga Yaoska. Och på den vägen har det gått. Skulle jag säga Yaoska skulle ingen veta vem jag är, direkt jag presenterar mig som Yolo då vet alla helt plötsligt vem jag är. Och vars jag än kommer så kallar alla mig det.
 
Av någon konstig anledning har jag dessutom börjat reagera på det.
Ropar någon Yolo så vänder jag mig automatiskt bakåt och kollar ifall det var någon som ville någonting.
Folk älskar verkligen det och jag börjar vänja mig, För alla vet vem jag är då. Så mycket enklare.
 
Komiskt nog har jag det dessutom intatuerat och på senaste tiden kallar alla mig Yolo också.
Så måste faktiskt säga jag tycker om det, för Yolo är jag. Före smeknamnet, efter smeknamnet, Före tatueringen och efter tatueringen. Yolo är jag och det är bara sån jag är! Ingen har någonsin funnit en bättre beskrivning av mig själv än vad han gjorde.
 
Och med Yolo är jag någon, jag är mig själv!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0