old times

Har suttit och kollat igenom min blogg nu några nätter.
Jösses så mycket roligare saker jag blogade om förr.
Nåväl, jösses också vad tiden förändrat mig. Förr var jag smal och flickig.
Nu ser jag ut som en liten knubbsäl och är kvinnlig. Av någon anledning trivdes jag bättre som smal, kände mig mer bekväm då. men som större känner jag mig snyggare, sexigare och mer kvinnlig. Jag har kruvor och hull på kroppen. Jag har lärt mig acceptera hur jag ser ut och vem jag är. Gudvad man vuxit med tiden, både utsidan och insidan.
 
 
 
Helt sjukt så smal jag var då, inser jag nu. Och på den tiden ville jag bli mindre.
Tack gode gud att jag inte fullföljde det. Har senaste tiden fått höra att jag är vackrare nu som större än då som mindre..
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0