24 Januari

Hallå hallå.
Idag har de varit en riktigt fin dag här i Stockholm. Dock väldigt kallt..
Begav mig mot jobbet idag, steg upp kl halv 8 för att duscha få i mig frukost och inte behöva stressa.
Gjorde jag ändå. Väl framme inser jag att jag inte alls ska jobba idag, nej de ska jag göra nästa vecka.
Bra Yaoska, de var bara att börja traska hem igen.. Allt detta till ingen nödvändighet..
Så jag la mig i sängen och fortsatte må dåligt som jag har gjort nu i en vecka..
 
Nåväl, börjar bli en aning stressad. ingen aning varför.
Men mitt mål var ju att göra en tatuering i Thailand,Stockholm,Magaluf.
De vart dock ingen i Thailand och nu börjar jag bli stressad för jag vill verkligen göra hen här.
Vet dock inte vad jag vill ha och vars jag vill ha en.. Typiskt mig, snart bokar jag bara tid och gör en.
Vill ha ett motiv egentligen, känner dock mig själv. Kommer bli så satans less och vela spy på den.
 
så nu stressar jag, Ska in till stan imorgon då Elin kommer för att besöka några studiosar och få lite insperation.
Hoppas det lossnar då och jag kommer fram till lite saker..
 
 
 
 
Igår kom mitt fina Yaoska halsband. Inte för att jag inte vet vad jag heter. Utan för att jag inte vill glömma bort vem jag är. Låter sjukt. Men de är så lätt att glömma bort här vem man är och de påminner mig om hemma. De är mer en trygghet om vars jag än befinner mig så kommer jag alltid vara nära mitt hem. Älskar det iallafall. Och kommer bära med mig det varje dag så jag har en bit från mitt älskade Skellefteå med mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0