3 Sep

Jahapp, så sitter man här och är sjuk då.. Helt otroligt!
Jag måste säga att jag är otroligt less denna stad. Jag har stannat här för länge! Vi var ute på krogen i lördags och alla magaluf tjejer drog hem. av uttråkning. Det komiska är att då man kommit hem så är man så upp i varv att ingenting här lockar en till att göra nått. Vid denna tid borde jag ligga på stranden och pressa och om några timmar borde jag börja fixa mig och supa.

Man är less det som finns här för man vet vad som finns någon annan stans. Då man en gång väl sett möjligheterna och frestelsen är det ingenting här som gör att man vill stanna.. Just nu letar jag för fullt lägenhet i Stockholm och planerar att inom den snaraste tiden flytta dit! När vet jag inte och vars vet jag inte, men dit ska jag!
Jag vill se mig omkring se någonting annat än detta och ha tillbaka den frestelsen som jag en gång haft. Stora planer men någonting jag gett mig fan på att jag ska göra!

Några bilder. Tyvärr kan jag inte visa så många för de flesta bilder spårar och ingenting vi vill visa för allmänheten. Det som händer i Magaluf stannar i Magaluf ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0