Stockholm / Magaluf Reunion

För en vecka sedan satt jag på en båt nu och hade time of my life.
Nu hade jag tänkt slänga upp alla bilder på denna blogg från min underbara resa.
Alla bilder är tagna från min mobil,därav kvallan eftersom jag söpsönder min kamera första natten...
Bilderna kommer inte heller i samma ordning eftersom några är lånade, men ni fattar grejen!
 
En liten reunion innan självaste reunion
 
Påväg till kallhäll
 
Hittade ett par as roliga glasögon. Mums love skägg!!!
 
Dyr jävla kakor!
 
Godaste och billigaste sushin jag någonsin ätit
 
En park vid vårat hotell
 
Påväg till kallhäll
 
 
 
Pendeln där jag och elin var så lika
 
Mitt ute i ingenstans, vilse var vi till max!
 
Middag med karin, eftersom vi är shopping människorna!
 
Yaoska har party för sig själv på hotellrummet
 
 
 
Reunion med boysen
 
 
Rökstund innan krogen
 
'
 
 
'
 
 
 
Hotellrummet var en aning slitet efter våran vistelse där!
 
 
Kaninmat....
 
Våran båt :)
 
 
Minns inte ens det där haha..
 
Komiskt att både oliver och joel var oseriösa och inte jag
 
 
 
 
Mina fina, Fanny och Emmy!
 
Dansgolvet
 
 
Tydligen fick jag inte ta kort i hissen? Så stig hamnade på bild istället..
 
 
President hytten, ganska liten egentligen. Men de var kul att festa där iallafall!
 
Stig,Fanny,Emmy
 
HAHAHA roligaste bilden. Vi skull leta Joel, och sedan tänkte jag högt. " vars fan är joel"
Kollar ner och hittar joel avdeckad på marken. komiskt!
 
Jag vet inte vad jag ska säga, hoppas de smaka?
 
När jag fanny och joel skulle till dansgolvet halv 8 på morgonen var det tomt som faan där. Vi var dom ända på hela båten som var vaken den tiden...
 
 
Riga
 
Medina
 
 
 
 
 
Elin tapar sig :)
 
Gurkan
 
hade en vild kväll ute på deck!
 
 
 
En aning skillnad på längden mellan jag och Fredrik
 
Älskar då dolk deckar. Eftersom alla andra sängar var upptagna passade jag på att mysa ner mig hos Elin. Som förövrigt låg i MIN säng :P
 
 
Sista dagen på båten. Stackars båt!
 
 
Skojjar till det lite på donken
 
Egentligen var jag inte så trött, jag bara låtsades
 
Vårat hem de närmaste 4 timmarna!
 
Häggvik
 
Hejdå Stockholm. och tillbaka till Skellefteå
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0