20 nov

Sitter och gråter just nu, varför vet jag inte.
Jag vet inte om det är lyckotårar eller ledsna tårar. De är nog både och.

Fick hem kontraktet idag, Kontraktet till min flytt. min dröm.
Nu finns ingen återvändo, Jag flyttar verkligen till Stockholm. Lilla jag, jag Yaoska Häggman flyttar till Stockholm helt själv! Hde aldrig kunnat tro att mina ord skulle bli verklighet. Att lilla jag, Jag Yaoska Häggman skulle ta mig dit helt själv..Mina vänner där nere ser fram emot det, och det gör väll jag också.
 
Men det känns skrämmande, jag är rädd på något sätt, och jag ser fram emot det.
Jag har bott själv hemifrån ett år nu, men det ser jag som ingenting jämför med det här.
Jag flyttar verkligen själv utan mina vänner, från mina vänner, från min familj, från mitt jobb,från min trygghet.
Jag kan ingenting om staden. aldrig varit där, jag hittar inte och kan inte.
 
har ännu inget jobb men ska leta som en galning.
Kan inte låta bli att tänka och hoppas att det går bra för mig.
Kommer sakna min familj nått så kopiöst mycket, och längta efter mina vänner. min trygghet.
 
samtidigt som jag fångar upp en dröm jag haft sedan jag var liten, gör den till verklighet och upplever den.
Som jag lever nuet, tar mitt första kliv ut i världen själv, Står på egna ben och tar mig igenom livet själv på en ny plats en ny tid. En dag en tid är det dags att flyga ut ur boet och detta är min tid. Jag ska vara stark, och jag ska banne mig klara det här! Det här är min dröm och jag kommer leva varje minut i den!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0