16 nov

Har nog aldrig varit såhär taggad på en fredag!
Varför vet jag inte, men känns så förbannat skönt att vara ledig.
Det börjar gå upp för mig mer och mer att jag verkligen ska flytta till Stockholm direkt efter nyår.
Har redan börjar rensa ur saker ur lägenheten och ska snart börja flytta saker till mamma igen.
Har 3 veckor på mig innan jag drar till Thailand och sen kommer jag inte tillbaka förens någongång nästa år.
Men vem vet, jag kanske aldrig mer kommer tillbaka!
 

Stora planer och för första gången i mitt liv ska jag göra dom till verklighet!
Dock är det jobbigt att radera bort allting från ett liv jag hade i Skellefteå.
Ikväll ska jag basta med fina vänner, sedan får vi se vars jag hamnar. För en vecka sedan var jag på en båt och festade som en galning. Kan ju säga att jag saknar det enormt jävla mycket. Men får ta vara på tiden här och göra det till det bästa någonsin.
 
Lägger iallafall upp lite bilder från båten.
bara för jag inte orkar rota i mitt egna album ( gör det sen nån dag).
Bilderna är tagna från facebook / Magaluf.nu i deras album.
 
 
 
 
 
 
 
Fyfan vad jag saknar det, fyfan vad jag saknar er, fyfan vad jag vill tillbaka!!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0