16 februari

Igår var jag i byske och umgicks med efterlängtade vänner.
Måste säga att det var extremt skönt och trevligt framförallt.

Kom hem nyss och det var det här ag egentligen skulle skriva om.
Fan så skönt det är att komma hem, komma hem till mina katter.till coco.
Gud vad hon kan betyda mmycket för mig. min lilla gosiga stumpan.
Älskar verkligen henne och för mig är hon världens finaste katt.
Vem kan inte älska henne? alla jag träffat som känner henne fäster sig vid henne direkt.
Min mysiga stumpan skulle aldrig kunna byta bort dig! ♥














Jag älskar dig min Coco! ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte du 2 katter :)?

2012-02-17 @ 12:18:35
URL: http://jronnskar.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0