I helgen



I förrgår vet ni ju om att jag var med Olivia. Riktigt kul faktiskt.
Vi gick på bio och såg American pie på bio. inte den vi prioriterade först men.

Det hela började med att vi skulle se Titanic tillsammans i 3D. Vi fick till kassan.
Jag: "Hej vi vill se Titanic"
Kassörskan : Tyvärr den går inte här i stan.
Jag : Okej men då vill vi se Hotell marigold.
Kassörskan: Tyvärr den gick kl 6.
Jag : jaha okej men då vill vi se spegel spegel.
Kassörskan : Tyvärr den gick också kl 6.
Jag : men vilka filmer går då? Går american pie då?
Kassörskan : Jo den går.
Jag : då vill vi se den, visst går den kl 9 ?


Herregud, det märks att man bor i lilla Skellefteå. 
Sedan pratade jag och olivia hela kvällen. Jätte skönt.
Ända till halv 3 på natten då vi bestämde oss för att äntligen gå och lägga oss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0