Turkiet 2011

För ca 3-4 veckor sedan kom jag hem från turkiet.
Hade en hel ledig vecka sedan jag gick studenten och tänkte att jag skulle spendera den veckan långt bort från sverige.
Så jag begav mig halv 9 på kvällen med min kära fader till turkiet. Eftersom jag aldrig bloggat tidigare så har ni inte fått se några bilder. Så jag tänkte lägga upp bilderna nu och även det jag köpt i ett annat inlägg :)


Då beger jag mig






Dessa 3 bilder är tagna kring halv 6 på morgonen då jag och pappa gick ut och gick varje dag på stranden.




Steker framför poolen




Eftersom vi hade all inclusive så är detta ungefär det jag åt varje dag i en vecka




Andra poolen och våran matsal


Lunch.


Middag.




Resultat efter de första dagarna, något brun iallafall!






Hej pappa bakom kameran :)




alltid bra med böcker!


Detta såg jag när jag tittade upp från min solstol


Mina bästa vänner,myspojkar!




pappa badade EN dag under hela våran resa.MÅSTE ta kort då!




Plask sa det många gånger under dagen






Havet halv 6 på morgonen.




Varmare än uppe på dagen




Träffade några små underbara typer.Ville bara hem till mina katter då




mjaaaouu






Några av våra solnedgångar från våran balkong






utekvällar






Sedan var det dags att fara hem igen. Nu planeras redan nästa resa!

allt var underbar och jag ångrade det verkligen inte.
Beställde resan onsdagkväll och får fredagkväll. Tack kära pappa som ville följa!
Nästa gång blir det i början av nästa år. undra vem som kommer följa med då :) ?
Kommentarer
Postat av: hej!

Vilka fina bilder! Vart ska du åka nästa gång?? :)

2011-10-08 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0