min storhelg,min söndag

har sovit rätt dåligt i natt,fick stiga upp kl halv 2 i natt och fara med kim på akuten för att han inte kunde andas.
Det var rätt drygt måste jag säga,jag var enormt tött.men kallar plikten så gör den det och då var det bara att ringa pappsen och be han köra upp oss. Kom tillbaka hem rätt fort vi var bara borta en timme,sen gick vi och la oss igen. Nu är inte jag och kim på det allra bästa humöret. Båda är sega och dryga,sen är han enormt förkyld och sjuk. så det blir nog stanna hemma imorgon för han och pyssla om han.

Det gick ju bra,han fick bara en asmaattack och halsen hade svullit upp på han så han kunde inte andas.
Samt halsbränna och hosta. så båda är krasliga idag,väntar abra på min tur att bli sjuk.
Imorgon skola och körkosla.önska mig lycka till. nu ska vi fortsätta pyssla om varandra.
Hade puss!
Kommentarer
Postat av: kim

BARA EN ASTMA ATTACK.. tack för att du skriver så omtänksamt :P

2010-09-26 @ 17:13:20
Postat av: y

<3

2010-09-26 @ 17:21:19
Postat av: A

KOlla min blogg gulle /

2010-09-26 @ 17:52:11
Postat av: sofia

allt bra med dig idag?:) kram

2010-09-27 @ 12:46:35
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Siri

Haha, dramatiskt minst sagt och du tar det med en axelryckning :)

2010-09-27 @ 18:08:32
URL: http://nerdsection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0