Mina Tankar

Idag kom jag och tänkte på en liten grej som hände mig för någon dag sedan.
Jag och joss skulle gå genom en korridor på skolan och så hörde vi att några killar busvisslade bakom oss.
Jag är en sån tjej som tycker sånt är obehagligt, att en kille visslar på mig.

Själv tycker jag att det är det västa sättet att ragga en tjej på iallafall att ragga upp mig på,det är busvissla på mig.Jag blir oftast blyg och generad av att höra någon kille tycka jag ser bra ut men jag tar hellre det än att veta att en kille tycker jag ser bra ut utan att säga någonting till mig. Oftast så känns det obehagligt och jag skyndar mig därifrån för att slippa behöva vända mig om. Gillar mer då en kille kommer fram och pratar med mig som jag var en vanlig människa och inte ett visslar på mig som jag vore någon sevärdighet.
Jag är en sådan tjej som vill hellre bli uppraggad på genom prat och inte genom visslingar.
Därför tänkte jag ställa er en fråga!


Kommentarer
Postat av: josefin

jag säger som dig, ursh

2010-03-31 @ 21:44:00
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0