i´m still love you



Vem sa att kärleken var lätt,den som sa det kan aldrig ha upplevt den verkliga kärleken.
Jag tror på kärleken mer än de flesta,jag tror att man kan leva ett liv på att bara älska.
Jag tror på kärlek vid första ögonkastet och jag tror på evig kärlek!
Jag tror inte att man måste vara 25 eller 40 år för att upptäcka den riktiga kärleken,kärlek är kärlek oavsett vad!åldern spelar ingen roll,bara för att man är 40 betyder det inte att man älskat mer än den som är 12. även den äldsta kanske aldrig upplevt riktig kärlek och även den yngsta kanske upplevt den mer än någonsin!
man är inte dumdristig bara för att man tror på att man kan hålla livet ut,kärleken är väll till för att ta chanser? Jag tror det finns någon där ute för alla,någon som älskar en för den man är!
Kärleken är inte perfekt och det kommer den aldrig vara heller. för vill ni veta vad,det som inte är perfekt älskar man mer än det som aldrig blir fel.för då älskar man det mer för vad det är och inte för vad det borde vara!
Kärleken är ömtålig men samtidigt tålmodig,den är vacker men samtidigt smärtsam.
man älskar inte någon mindre bara för att den är yngre eller äldre, den som upplevt den vet bara det utan ett ärligt svar. man behöver inte hålla livet ut för att älska,man kan älska ändå!
att älska är inte bara ett ord att älska är även en känsla,tyvärr har det blivit ett ord som används för fel anledning. Jag var 15år första gången jag upplevde vad äkta kärlek var och den personen fortsätter jag älska.
kärlek är vad den är,det är kärlek! ta vara på den och håll fast vid den hårt, den varar inte alltid förevigt men det fortsätter ändå vara kärlek! att älska är inte heller bara en känsla, att älska är en gåva!


Kommentarer
Postat av: Olivia

så sant så!

skit bra skrivet! <3

2010-03-11 @ 00:46:19
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Jätte fint skrivet! Och stämmer helt och hållet tycker jag!

2010-03-11 @ 20:47:57
Postat av: Sara

Jätte fint skrivet! Och stämmer helt och hållet tycker jag!

2010-03-11 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0