Frågor och svar

Lovar du att vara ärlig? Ja!
Låt just nu: Leave- vv brown
Röker du? oh nejnej
Beroende av: popcorn
Favorit bok: en blomma i afrikas öken
Vem behöver du mest just nu? mina vänner
Vad tror folk om dig? vet faktist inte,men att jag förmodligen är glad
Stämmer det? haha tror jag väll
Vad får du oftast komplimanger för? oj det är så olika,mina ögon mitt leende och haha baken
Vad säger du för att imponera på någon? jag gör inget speciellt,prata vilket jag är bra på
Funkar det? haha yees !
Hur imponerar man på dig? då man får mig att skratta, och visar mognad!

Brukar du skratta för dig själv? hehe jo det kan hända
Vad står det i ditt senast inkomna sms? Det är dock privat!
Vart bor du? anderstorp uppe i norr
Trivs du där: Jo det gör jag väll
Äger du några converse: nej det gör jag inte,men det kommer snart ska ni se!
Festar du mycket? hehe nae inte direkt,men det händer
Vad har du för mobiloperatör? halebop vänner
Är du allergisk mot något? Nickel..
Nästa mål i ditt liv: att skaffa jobb!
Hur svarar du i mobilen? hallå, heheh lite drygt
Vem ringde du senast? Sandra
vad sa den du senast pratade med live? "Kom till byske innan du börjar skolan"
Antal sömntimmar i natt: 9 timmar
Sov du ensam? yepp
Tycker du om din pappa? jag älskar min pappa!

Brukar du komma i tid? för det mesta ja!
När mår du bra? När jag är glad!
När blev du fotad senast? i tisdags
Är du smart? hehe inte direkt,men har lärt mig ett och annat senaste året

Favorit dryck på morgonen: oboy
Är du blyg? Ifall det är nya människor så ja
Är du cool? hehe nae
Har du varit full? nix pix
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? allt mellan himmel och jord!
Kommentarer
Postat av: Olivia

nu tar jag detta test från dig hihih :] :*

2010-03-13 @ 18:36:23
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0