30 Mars



Dagen har varit toppen!
Det är sol,Jag är glad och en kär vän från piteå kommer och hälsar på över dagen.
Kunde faktist inte bli så mycket bättre just nu.Så jag slänger in lite roliga bilder på mig själv som jag kan bjuda på.  Som ni också ser försökte jag och min bästa vän joss idag prova på att busvissla. Kan ju ta och säga för er att det inte gick nå vidare bra direkt och det hände en liten rolig händelse också.

Då vi hållit på ett tag att försöka vissla och jag insåg att jag inte skulle komma någon vart tänkte jag.
"okej nu sista gången" förväntade mig att det inte skulle komma några ljud från mig men till min förvåning så kunde jag vissla och det blev ett sånt högt ljud att det lät som ett brandlarm eller någonting hade slagits på. Inte nog med det så gick just en lärare på att gå förbi och han blev ganska så rädd kan jag ta och medge. Jag och joss höll på dö av skratt det var så roligt, de flesta som gick förbi skrattade åt oss men vi struntade i det och fortsatte!
Visserligen går det lite bättre för mig nu att vissla men jag ska öva tänker inte ge upp!


Imorgon blir det specialidrott med killarna och det känns rätt skönt faktist samt ut och köra.
Men nu blir det att städa rummet en snabbis innan jessica kommer sedan tillbringar jag kvällen med henne.
Tjing kära läsare och hoppas ni får en lika bra dag som jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0