25 mars


God natt och sov gott på er!

dagen har varit sådär,den gick faktist ganska bra.
dock tycker jag att ha bf lektioner i slutet på dagen i 3 timmar kan vara extremt drygt så man blev fort trött.
Som tur är fick man ett jättegulligt sms igår av en kompis som piggade upp minn stämning lite extra!
Och eftersom jag blev så glad tänker jag dela med mig av glädjen,såhär stod det!
"Måste bara säga att du är jätte fin,såg dig idag på skolan men hann aldrig säga det till dig.puss"
Gulligt eller hur,tack lina det värmde verkligen i hjärtat!♥

Efter skolan så for jag hem och åt sedan var det bara att dra iväg och köra bil.
Gick inte lika bra som förra gången med tanke på att jag var så sjukt stressad.En dålig vana jag har att då jag väl blir det kan det ta timmar innan jag lugnar ner mig. Vid halv 6 så for jag och mötte upp bästaste joss och vi drog till stan där det var tjejkväll. Hittade somsagt lite grejer och det finner ni i inlägget nedanför.Slutade med att jag fick ont i magen av all stress.Men imorgon blir det olivia och jag längtar faktist.har saknat henne!
men nu blir det popcorn och film sedan sängen,sov så gott sötnosar puss!
Kommentarer
Postat av: YO<3

hej :P

2010-03-26 @ 16:39:33
URL: http://yosirinan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0