9 Februari



Idag har varit än rätt bra dag faktist,lite jobbig men för övrigt rätt bra.
Var rätt trött då jag vaknade i dag,hade en tuff dag igår.. för tuff för att älska.
Nåväl har saknat barnen det var skönt att få se dom,men längtar så gärna tills jag får en bebis.
På lunchrasten så for jag och gjorde aftab sällskap på en pizzeria brövid kaplan och satt där och pratade med henne fram tills jag var tvungen att kila vidare tillbaka.det är ganska skönt att få prata med henne faktist.

Som ni ser så sa jag tillbringa kvällen med denna tjej.
Hon kommer förmodligen snart,så det är bäst jag plockar ihop mitt rum som ser försävligt ut.
Har tillbringat mycket tid med henne men aldrig riktigt lärt känna henne,och äntligen har jag hunnit komma henne nära. så det är skönt att hon funnits där så mycket för mig då jag verkligen behöver henne.
Så vi bestämmde oss för att trotts att det blev som det vart inom mitt privatliv så ska vi fortsätta hålla kontakten och vara med varandra.
så hon kommer snart och det känns skönt att få umgås med henne utöver allting annat. Utan henne vet jag faktist inte vad. Hade saknat henne nått så enormt mycket. men vill man verkligen någonting gör man vad som hellst för att förändra allt dåligt. så jag säger bara en sak,tack gumman det du gjort betyder mycket för mig!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0