10 februari


saknar sommaren så innerligt mycket!

Hallå kära läsare!
det blir ett sent inlägg idag har inte haft orken helt enkelt,varit rätt deppig nu såhär mot kvällen.
Specialidrott började dagen men och jag hade verkligen ingen ork,speciellt inte då tomas klagar på mig så mycket då orkar jag inte lyssna. Efter det kilade jag iväg till skolan med jossan där jag fick se flickorna igen,jätteskönt!
Dagen gick rätt fort måste börja ta tag i matten! hatar att jag är en sån person som aldrig tar tag i saker i tid..
nåväl efter skolan for jag ett tvärt in till stan för att få hem nått men det fick jag inte.träffade även aftab och olivia så jag gick med dem ett bra tag tills jag kom hem vid halv 6 tiden. sedan dess har jag varit här och drygat.
Hade tänkt ta en tidig kväll känner mig trött och slut dessutom så börjar jag väll hyffsat tidigt imorgon på praoen.
Men först ska jag ta tag i en jobbig sak,saknaden över någon gör ondare än folk tror.
men med de underbara vännerna jag har som alltid finns där. så blir inte dagarna så långe! :)
äntligen har jag lärt mig vad  verklig tacksamhet är! och det är tack vare er!
Kommentarer
Postat av: Emma Lundberg

åh,tack! ja, det är vi också:-) jag ser här på bloggen att du haft det lite tufft nu på senaste tiden, jag hoppas verkligen att allting ordnar sig!

2010-02-10 @ 21:30:41
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/
Postat av: Jessica Rosén

skulle vara super med sommar nu alltså är less på all snö det kommer bara mer och mer när tar den slut!?.. Och vi måste umgås snart också jag far ju till stockholm imorgon får väll höra av mig sen när jag kommer hem!=)

2010-02-11 @ 09:03:46
URL: http://jessicarosen.webblogg.se/
Postat av: josefin

ibland så vill man bara stanna tiden och önska att det fick vara så. Men ibland så går det inte som man har tänk. Man ska ta vara på den tiden man har tsm

2010-02-11 @ 16:10:38
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Emma Lundberg

Okej, vad skönt att höra! Ja, självklart kommer det att ordna sig:-)

2010-02-11 @ 18:11:49
URL: http://eeemmalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0