balen

Senaste tiden eller ja veckan så har jag och mina vänner börjat disskutera balen,om vi ska gå på den.
Och eftersom vi beställde våra student mössor så börjar man ju att känna peppen.
Jag har ju som alltid bestämmt mig för att jag ska gå balen och har redan börjat kolla efter klänningar.
Det är ju ett tag kvar faktist,men jag känner att så länge till är det ändå inte.
Jag vill ha en klänning inte alla har och en lång klänning.
Har hitta några alternativ jag ska ha och jag vill att ni ska säga vad ni tycker :)

Detta är då mina kklänningar!
Nån av dom blir det!


Denna är jag helt bombsäker på att jag ska ha!






Min sista utväg blir denna :)

Vad tycker ni ?vilken är finast och vilken borde jag ha?
Kommentarer
Postat av: Olivia

den röda skulle du bli jätte vacker i ! :)

2010-12-16 @ 18:50:14
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: DAISY

Alla var supersnygga! Men den röda var den som var grymmast, kör på den! :)

2010-12-25 @ 00:30:42
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0