13 december

Jahapp jag antar att vissa kommer att lucia vaka ikväll? eller vare igår,hmm.
Nåväl har just farit och kollat på min lillebrors luciatåg.
det var faktist jätte roligt att kolla på och dessutom minns man ju själv en hel del låtar sedan jag gick mitt lucia tåg för typ sisådär 8 år sedan.

Det lät ju hyffsat vackert iallafall ,men killarna överröstade flickorna rätt rejält.
Har tyvärr inga bilder på det som jag kan lägga in eftersom att denna dator inte vill ta emot min mobil.
Och jag hade inte med mig min orginalkamera.

Men annars hade jag lagt in bilder.
Nu blir det plugga med kim ett tag sen se klart filmen vi inte såg igår.
Så puss puss!

ps! Joss om du ser detta så ring mig ,IDAG!
Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: nej elr bara för honom men för mig över internet äre helt gratis :)

2010-12-13 @ 19:20:37
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0