Söndag



Nu sitter jag här med en massa tankar inuti min skalle som bara vill komma ut.
Jag önskar jag hade någon som kunde göra om bloggen till mig. För då skulle jag lägga in en kategor där det stod "yaoskas tankar". Det finns så mycket jag skulle vela skriva ner eller lätta på hjärtat dock är saker lite för privata men vissa saker kan jag faktist dela med mig och lätta på hjärtat.

Ikvällen tillbringade jag med oliva.
Vi kom fram till att då vi alltid är med varandra så ska vi alltid äta någonting,så denna gång blev det tårta som pappa gjort. Vi tog det ganska lungt för att olivia varit lite sjuk,men hon verkar komma på bättringsvägar.
Såg tv och pratade om lite saker hit och dit. Det är ganksa skönt att ha henne vid min sida!
Så vi ska väll hitta på nått mer innan lovet är slut får jag hoppas,tack för en bra dag idag gumman!
Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack själv sötnos, med dig har man aldrig tråkigt ;)< 3

2010-04-05 @ 00:14:12
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0