Nytt i garderoben!

Tjah hat gått och kollat på denna kjol ett bra tag nu men har aldrig riktigt varit sugen på den med tanke på att den inte fanns i svart.såg den först i svart men som alla andra i skellefteå så har ju allt och alla precis lika dana saker vilket jag tycker suuger,blir så less på att ha likadant som alla andra.nåväl ville inte ha den eftersom den inte fanns i svart och visste inte när jag skulle använda den eftersom den är inte så "vanlig" men sen så i fredags så såg jag den i svart sista svarta som fanns kvar och började fundera hmm vad ska jag ha den till sen kom jag på att jaa varför inte till jul och nyår har ju inget att ha på mig då och eftersom jag inte använder kjol så varför inte slå till.så nu har jag den i svart,var sugen på en annan färg men visste att jag aldrig skulle ta på mig den då.inte nog med det den passar ju faktist till mina nya underbara skor hahah ;) så nu har jag den jag ville ha och ändrade mig då jag såg den i svart,vad tycks? :)





Kommentarer
Postat av: Belinda

Snygg! Kan ju passa bra till skona ;)

2009-10-06 @ 07:38:30
Postat av: josefin

ha den på skolan!

2009-10-06 @ 11:05:26
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Majsan

Skitsnygg kjol! Går ju att ha till vardags också :)

2009-10-08 @ 15:46:36
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0