böcker



Det finns så många böcker jag verkligen vill läsa.
men eftersom jag inte är en bokmal går det förbannat sakta och kommer mig aldrig till bibblan för att låna en bok och läsa.men dom få böcker jag läst så älskar jag verklighets baserade böcker eftersom jag gillar verklighet.har köpt en bok för länge sedan som heter "mamma sa att jag var sjuk" har aldrig läst den men ska göra det snart.men först tror jag att jag ska ta och läsa denna.låter fruktansvärt bra!
ge svar om ni läst mamma sa att jag var sjukt eller denna.


Det hemskaste brott man kan begå

Framtiden ser ljus ut för Michele Remington. Hon gifter sig med en man hon älskar, flyttar in i sitt drömhus och blir överlycklig när hon får reda på att hon väntar barn.
Men snart börjar problemen. Efter en besvärlig graviditet och förlossning drabbas Michele av en djup depression.
Desperat och förtvivlad skjuter Michele sin sex veckor gamle son och sedan sig själv. Barnet dör men Michele överlever.
Samma dag som hon kommer ut från sjukhuset blir hon åtalad för mord. Hon blir dömd i allmänhetens ögon men experterna har en annan åsikt och åtalet läggs ner.
I den här boken försöker Michele förklara hur detta kunde hända och berättar hur hon orkar leva vidare med vetskapen om att hon dödat sitt eget barn.
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: kanske det, men dom är högre än dom på scorett.

2009-10-14 @ 10:20:36
URL: http://oliviaastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0