Thailand!


Firade nyår på stranden !


flera år sedan,jag och en liten tiger unge :)


Fantasia show


Kunde sitta där hur länge som hellst och se vattnet trilla ner och sitta vid bron längre bort och önska att fan vad härligt det skulle vara att vara tillsammans här nu med en kille.nu har jag min drömprins men inte fan sitter man i thailand inte vid sin bro och sin perfekta staty.



Jag och lykke


pappa och min lillebror men en elefant unge :)

Ska jag jämt behöva påminnas om hur underbart dett aland är och hur mycket jag vill dit varje gång?
ska mina drömmar behöva krossas för att jag vill uppnå det målet att komma dit en dag ligga på stranden och bara stekas i den varma hettan.Okej man klagar på solen över att den är så varm men vad fan jag ångrar sååå hårt att jag inte solade mig brun för hela året runt,att jag inte tog en massa bilder istället för att tagit det förgivet och vetat att äshhh jag kommer dit nästa år igen.att vara dum i huvet och inte köpt nått som är just speciellt för det landet då man här hemma älskar buddah och klagar över att affärer inte har den statyn och där nere finns den överallt. Jag saknar thailand SÅÅÅÅ MYCKET! har varit där 6 gånger redan och var inte där förra året men ändå jag blir inte less jag vill dit NU!
då man tyckte att 3 veckor är för länge man saknar vännerna då man tycker fan var jobbigt det är att gå längst stranden till en annan del av stan då man tyckte att maten inte smakade som hemma och då man egentligen fick så mycket mer och så mycket bättre.Jag ångrar så himla mycket saker jag aldrig gjorde som jag borde gjort,men aldrig gjortde.
jag ångrar allt som fan att jag tog allting för givet,och nu sitter här hemma två år senare och saknar mitt thailand mer än nått annat! ta mig tillbaka till dom åren jag for dit VARJE ÅR!
Kommentarer
Postat av: josefin

Åhh ge mig tiigern (A)

2009-05-17 @ 21:55:15
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0