Sista dagen i maj!











Hallå vänner har varit hos oskar hela helgen,och det har varit en skön helg.
I fredags gjorde vi inte så mycket faktist jag var så himmla trött så vi la oss rätt tidigt om man kallar 2 tidigt? och jag sov helt underbart den natten.Igår så var vi ute och sola heeela dagen underbart och jag har blivit bruun vilket jag är väldigt glad över.inte nog med det som ni hörde så åt jag kinamat och det var super gott och sedan låg vi och såg film hela dagen med juan och olivia.Jag har faktist också testat att belka håret med citron i helgen,jag vet väll inte riktigt hur det gick.enligt oskar är jag brun på vissa ställen i håret men själv ser jag ingenting. Måste säga att jag blev extremt missnöjd med min hårfärg sedan jag färgade det.det är ju knappt någon skillnad...mamma tror att det är för att det redan var svart men fan heller jag vill inte tro på det och det är för tidigt att färga igen.Då vi var på stan igår med oskar så gick vi och kollade på färger och insåg fort att jag hade tagit fel hårfärg i mitt hast.kände på mig att nått inte stämde då jag färgade det men pallade inte bry mig vilket jag borde ha gjort.så jag fick ett litet utbrott på oskar då han försökte trösta mig och fräste åt han "jag är seriöst jag vill inte ha den här hårfärgen" förlåt gubben för att jag blev sur.sen sa jag att jag ska bleka det pallar inte bry mig hur nött och fult håret blir bara jag får det som jag vill ha det.och efter att jag hade tjurat lite för mig själv så kom han med en öppen famn och tröstade mig igen så att som tröst för mitt misslyckade fula hår ska jag köpa en ögonskugga imorgon.sen idag har vi inte heller gjort så mycket fortsätte att sola.kvällen har varit sämst har drömt en massa dåliga drömmar och det har bara varit en orolig natt det har dessvärre gjort att dagen inte varit lika bra heller men den slutade lyckad ändå! ja och som ni ser på bilderna så ser ni ju lite mer om vad som hänt ska gå nu puss! =)
Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Mysiga bilder :)

2009-05-31 @ 23:20:01
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0